torsdag 18. oktober 2012

MOTESHOW!!!

I går kveld hadde vi moteshow på glomfjord hotell. Og det ble en kjempesuksess :D Vi takker alle våre mannekenger, de gjorde en helt fantastisk jobb på catwalken :) Og i tillegg takker vi for et flott oppmøte til showet og til kveldsåpent på Fabiola <3 Hele kvelden var magisk.
Vi har selvsagt tatt masse bilder underveis og legger de ut her, så får de som ikke kunne komme ta seg en titt på høstens trender. Og for de som var der,  dere kan gjenoppleve et flott show ;)
























































































































Dette var første gangen jeg har organisert et moteshow og vært fotograf. Så jeg håper at bildene er sånn passe bra :)  Kanskje kvantiteten kan gå over kvaliteten på bildene ;))
Det var mye arbeid for å få dette til, men jeg kunne ikke klart det uten alle mannekengene og Siv Janne <3 Så min største takk går til dere <3
Ellers så er det bare å bynne å forberede neste moteshow til våren ;) Nå som jeg har fått prøvd meg en gang, så må det bare bli enda bedre til neste år ;) Jeg har ikke kommentert under hvert bilde, da det var så utrolig mange. Men er det noe dere lurer på angående noen antrekk er det bare å spørre i kommentarfeltet under. Så skal jeg svare så godt som jeg kan ;))
Fantastisk følelse å dele dette med dere <3

Ha en fortsatt fin torsdagskveld <3

4 kommentarer:

  1. veldig bra bilder :) Flotte klær på nydelige modeller ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Ja alle modellene var kjempefine <3

      Slett
  2. Tja, de bildan va jo ikke så garn :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, noen bilder ble jo ganske bra :)

      Slett

Tusen takk for din kommentar på Fabiola´s blogg!