mandag 29. oktober 2012

Dagens antrekk

Nå er det blitt full vinter, hvertfall her i glomfjord. 
Når jeg spaserer til jobb om morgenen møter jeg på mange som freser  innkjørselen sin. Og ser snøen henge tungt på trærne og barn som lager snømenn i hagene sine. Her er det virkelig julestemning <3 Og det merkes at det blir kaldere og kaldere for hver dag nå. Håper bare det holder seg slik ut nyttår :) Selv om jeg foretrekker sol, sommer og varme.
Jeg en skikkelig frøsenpinne og kler meg stort sett i varme klær på denne årstiden. Er veldig glad i ull :)
Da er det så bra at vi har så mye fine ull klær her på Fabiola.
Har stilt meg selv til rådighet for dagens antrekk denne mandagen :)










Antrekket består av tights fra Modström, kjole i 100% merino ull fra Ana Garden (har lange armer og vi har den i grå også), ull cardigan fra Mansted, reinsdyrsmykke fra Senze, støvletter fra Bippa, flerfarget skjerf, ytterjakke fra Marc Lauge og skinn votter fra Manzini <3

I morgen er det Siv Janne som skal styre skuta, aka Fabiola ;) Da jeg skal på næringslivskonferanse. Dette er virkelig noe jeg tror kan bli lærerikt og interessant å få med seg. Så det gleder jeg meg til :) Håper jeg treffer på noen kjentfolk også.

Så håper jeg alle har hatt en forykende start på uken <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar på Fabiola´s blogg!