onsdag 19. september 2012

Ny Daglig Leder!

Hei alle sammen.

Ja, nå har Fabiola sagt farvell til Maria. Men i sammen slengen hallo til ny daglig leder, som er meg,
Charlotte Høvring.

Jeg er en dame som snart runder 30år. Er opprinnelig fra Mo i Rana, hvor jeg jobbet på en sko butikk
i nesten 3 år, før jeg pakket sakene og flyttet hit til Glomfjord. Hvor jeg nå har bodd i vell 6 år.
Og her stortrivest jeg :)

Har alltid vært glad i klær og mote, så denne stillingen var bare helt perfekt for meg.
Må si at Maria har virkelig gjort en god jobb med denne butikken, så all ære til henne for det.
Jeg lover dere alle meløyfjæringer og alle andre besøkende å gjøre mitt aller beste for at Fabiola skal
bli bare bedre og bedre :)


Og imorgen fyller Fabiola 5år :D Så da blir det stooor feiring i butikken torsdag, fredag og lørdag
med kakeservering og masse tilbud ;)

                                         Dere er ALLE hjertelig velkommen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar på Fabiola´s blogg!